top of page

Vacature Planner/ Administratief medewerk(st)er in Zoetermeer

​ "Locatie: Zoetermeer"

  • MBO 4 of hoger

  • Junior niveau

  • Contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband

  • Salaris conform cao VVT (€14,61 - €20,81)

  • 30-37.5 uur per week

 

Wie ben jij?

Ben jij fulltime beschikbaar en toe aan een nieuwe uitdaging? Heb jij graag klantcontact en hou je van secuur en efficiënt te werk gaan? Schiet jij niet snel in de stress en heb je daarbij een goed gevoel voor humor? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?
Als Planner/Administratief medewerk(st)er/ - voor de regio Zoetermeer - heb jij een hele belangrijke rol binnen onze organisatie. Jij bent namelijk verantwoordelijk voor een goede planning. Jij brengt de cliënt en hulpverlener samen. Je kijkt hierbij naar de wensen van de cliënt en uiteraard ook van de hulpverlener zodat de perfecte planning gemaakt kan worden. Daarbij ben jij verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling rondom het planproces. Denk hierbij aan het registreren van contactmomenten en de roosters bijhouden. Uiteraard doe je dit niet volledig alleen, maar werk je in teamverband samen. Je hebt veel telefonische contacten met zowel cliënten, hulpverleners en met de gemeentes. Het is hierbij belangrijk dat jij stevig in je schoenen staat, stressbestendig bent en communicatief sterk bent.

 

Jij past helemaal bij onze organisatie als jij:

  • MBO 4 werk/denk niveau en/of relevante werkervaring;

  • Stevig in je schoenen staat en stressbestendig bent;

  • Secuur en efficiënt werkt;

  • Woonachtig bent in een straal van 15 kilometer van Zoetermeer

Wie zijn wij?
Wij zijn het "Algemeen Thuiszorg Bureau". Wij verzorgen huishoudelijke hulp aan cliënten die hulp behoevend zijn. De cliënten komen voornamelijk via het WMO bij ons terecht. Ons hoofdkantoor zit in Diemen vanuit het hoofdkantoor werken wij in de regio Amsterdam, Oude Amstel en Diemen. Vanuit onze vestiging in Zoetermeer zijn wij actief in de regio's Leiden, Den Haag en Zoetermeer. Wij zijn een groeiende organisatie waarbij het sociale aspect erg belangrijk is. Wij vinden het belangrijk dat er goede zorg wordt geleverd en mensen echt geholpen worden. Persoonlijk contact met zowel de cliënten als de huishoudelijk hulpen staat bij ons hoog in het vaandel.​

Wat bieden wij?
Natuurlijk staat er ook wat tegenover. Buitenom dat je komt te werken bij een hele leuke, persoonlijke en flexibele werkgever, bieden wij:

  • Een fulltime functie (37,5 uur) werktijden van 08:00 – 16:00 of van 08:30 - 16:30;

  • Salaris conform cao VVT

  • Een werkplek waar hard werken gewaardeerd wordt;

  • Een hectische maar leuke en gezellige werksfeer.

  • Vakantiegeld 8%

  • Eindejaarsuitkering 8.3%

 

Ben jij klaar voor deze nieuwe uitdaging? Zie jij jezelf al werken bij het leukste thuiszorg bureau?

DIRECT SOLLICITEREN

of

Stuur je motivatie en CV naar hoofdkantoor@atzb.nl

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

planner : atzb.jpg
bottom of page